بهترین جراح ترمیمی بینی در شمال تهران

شاید برای شما یا دوستان و نزدیکانتان پیش آمده باشد که بعد از انجام جراحی بینی، متوجه شده اید که ظاهر آن را دوست ندارید یا به صورتتان نمی آید و یا آن که بر اثر حادثه یا ضربه، فرم اولیه بینی بعد از جراحی از بین رفته است. در  نتیجه فرد تصمیم می گیرد تا دوباره خود را به تیغ جراحی بینی بسپارد و جراحی بینی ترمیمی را انجام دهد. اگر ساکن شهر تهران هستید، همان طور که برای جراحی اولیه بینی باید به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی در تهران باشید، برای جراحی ترمیمی نیز باید به دنبال بهترین جراح ترمیمی بینی تهران باشید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن بررسی جراحی ترمیمی بینی، به معرفی بهترین جراح بینی ترمیمی در شمال تهران بپردازیم.

رینوپلاستی ترمیمی در شمال تهران

عمل ترمیم بینی چیست؟

ترمیم بینی (Revision Rhinoplasty) نوعی جراحی زیبایی است که برای اصلاح مشکلات و ایرادهای بینی بعد از عمل جراحی زیبایی بینی به وجود آمده است.

گاهی در جراحی اولیه بینی، جراح به خوبی نتوانسته از عهده رفع نواقص کوچک بینی بر بیاید و همین امر سبب شده تا بیمار از بینی جدید خود رضایت نداشته باشد. به طور کلی، جراحی ترمیم بینی به دلیل بروز موارد زیر باید انجام شود:

  • بد شکل شدن و غیر طبیعی بودن بینی بعد از جراحی اولیه
  • متناسب نبودن فاصله سوراخ های بینی و غیراستاندارد بودن فاصله آن ها
  • بزرگ باقی ماندن یا بیش از حد کوچک شدن بینی
  • باقی ماندن قوز بینی بعد از جراحی
  • کج شدن تیغه بینی و داشتن انحراف
  • بروز مشکلات تنفسی مانند خس خس یا تنفس نامناسب
  • تغییر فرم بینی بعد از گذشت مدتی عمل

این مشکلات ممکن است به دلیل عدم دقت جراح در جزئیات جراحی زیبایی بینی و یا اهمال بیمار در مراقبت های بعد از جراحی اتفاق بیفتد. اگر پیش از جراحی اولیه، به بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی تهران مراجعه کنید که بتواند علاوه بر جراحی خوب، مشاوره دقیقی نیز در مورد مراقبت های پس از جراحی بینی به شما بدهد، از انجام جراحی ترمیمی بینی پیشگیری خواهد شد.

اینستاگرام دکتر اسدی

آیا جراحی ترمیمی بینی واقعاً موثر است؟

به دلیل این که جراحی بینی ترمیمی نسبت به جراحی بینی اولیه، کار سخت تری به حساب می آید، برای گرفتن نتایج بهتر حتماً باید به پزشکی حاذق و متبحر مراجعه کنید تا با تجربه بالا، جراحی ترمیمی بینی را کاملاً بدون نقص انجام دهد.

به گفته دکتر محسن اسدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در تهران، قبل از جراحی زیبایی بینی، متخصص ابتدا به دقت بینی بیمار را معاینه می کند و تمامی شرایط را با او در میان می گذارد تا بیمار متوجه عیب ها و محدودیت ها این جراحی شود. سپس جراح با مهارت خود عمل را انجام می دهد و تلاش می کند که بهترین نتیجه را برای جراحی زیبایی بینی خلق کند. جراحی ترمیمی بینی به رفع بسیاری از مشکلات بینی کمک خواهد کرد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی

همان طور که گفتیم، جراحی بینی ترمیمی نسبت به جراحی اولیه سخت تر است. بینی دیگر بافت های ابتدایی را ندارد و به همین دلیل جراح باید برای رفع نواقص بینی از بافت های دیگر برای اصلاح استفاده کند.

جراح در عمل ترمیم بینی سعی می کند تا با در نظر گرفتن استخوانی یا گوشتی بودن بینی، جراحی ترمیمی را انجام دهد. جراح باید در کار خود مهارت و تجربه بالایی داشته باشد تا بافت آسیب دیده بینی را به خوبی عمل کند. با مراجعه به بهترین متخصص فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در تهران می توانید نسبت به نتیجه عمل آسوده تر باشید.

جراحی بینی ترمیمی با جراحی بینی اولیه چه تفاوتی دارد؟

در جراحی بینی ترمیمی، بافت های داخل بینی نسبت به جراحی واکنش بیشتری نشان می دهند و بینی التهاب بیشتری دارد.

هر چه تعداد جراحی های ترمیمی بیشتر شود، بافت ها ضعیف تر شده و واکنش بیشتری به جراحی نشان می دهند و عمل ترمیم بینی نیز سخت تر خواهد بود.

 جراح پلاستیک در جراحی ترمیم بینی با ساختمانی تخریب شده از بینی مواجه است که باید بتواند با کمترین آسیب، بینی بیمار را بازسازی کند. در جراحی بینی اولیه بافت آسیبی ندیده و عمل آسانتر است.

در جراحی بینی اولیه معمولاً بعد از گذشت حداکثر 1 سال، تغییرات مشخص خواهد شد اما در جراحی بینی ترمیمی این تغییرات دیرتر نمایان خواهد شد.

روش انجام جراحی بینی ترمیمی

متخصص جراحی زیبایی بینی در جراحی بینی ترمیمی نیز مانند عمل اولیه به دو روش باز و بسته جراحی را انجام می دهد. انتخاب این روش به عهده جراح می باشد.

جراحی ترمیمی بینی را چه زمانی می توان انجام داد؟

برای جراحی ترمیم بینی، باید حتماً حداقل 1 سال از جراحی اولیه بینی گذشته باشد تا جراح بتواند این عمل را انجام دهد. بعد از جراحی اولیه بینی، باید صبور باشید تا بینی فرم خود را نشان دهد. در 6 تا 12 ماه اول بعد از جراحی بینی، هنوز ورم هایی وجود دارد و به همین دلیل شکل نهایی بینی مشخص نیست. بعد از گذشت 1 سال بیمار می تواند برای جراحی ترمیمی بینی اقدام کند.

بهترین جراح بینی ترمیمی در شمال تهران چه کسی است؟

انتخاب یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی خوب برای جراحی ترمیم بینی اهمیت بالایی دارد. خوشبختانه امروزه می توانید با جست و جو در شبکه های اجتماعی یا وبسایت پزشک از نمونه کارها و رضایت بیماران او اطمینان حاصل کنید. سپس با مراجعه حضوری و دیدن نمونه کارهای حضوری پزشک، انتخاب خود را نهایی کنید. اما به طور کلی، ویژگی های یک جراح بینی ترمیمی خوب را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بالا بودن مهارت و توانایی در جراحی ترمیمی بینی
  • اطلاعات و دانش بالا در زمینه جراحی ترمیمی
  • آشنایی به تکنیک های روز دنیا در جراحی زیبایی بینی
  • بالا بودن تعداد نمونه کارهای موفق او در جراحی ترمیمی بینی
  • دقت بالا در جراحی و ظرافت کافی
  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار و ارائه اطلاعات دقیق و واقعی به بیمار
  • صبور و باحوصله بودن در پاسخ به بیمار
عمل باز در ترمیم بینی

و سخن آخر این که جراحی بینی ترمیمی یکی از جراحی های زیبایی سخت به حساب می آید که جراح باید با مهارت خود بتواند بافت آسیب دیده بینی را به بهترین نحو عمل کند. اگر در شمال تهران زندگی می کنید و تصمیم دارید که بهترین جراح ترمیم بینی در قیطریه را انتخاب کنید، اینجا را کلیک کنید.

دکتر محسن اسدی

فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران. دکتر اسدی در سال 1390 با رتبه چهارم کشوری موفق به اخذ مدرک بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک -ترمیمی و زیبایی شد. وی  از سال 2016 عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا (ISAPS) است.

ارسال دیدگاه

مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه