تاثیرات مثبت جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی جزو یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که در سراسر جهان به خصوص در ایران در حال انجام می باشد. یکی از دلایل عمده تصمیم به انجام جراحی بینی ایجاد یک رضایت کلی از ظاهر و برطرف شدن مشکلات تنفسی می باشد.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران با شماره های
22617680- 09199110344 تماس بگیرید یا برای ارتباط با دکتر به صفحه اینستاگرام دکتر محسن اسدی مراجعه کنید .

بنابراین عمل جراحی بینی را می توان از دو بعد بررسی کرد:

  • برطرف کردن مشکلات ظاهری و تنفسی : انسداد بینی یکی از مشکلات بسیار مهم در افراد می باشد که تنفس افراد را دچار مشکل می کند.
  • گاهی همزمان با اصلاح انحراف بینی ، عمل جراحی زیبایی جهت بهبود ظاهر بینی انجام می شود. که علاوه بر بهبود تنفس بیمار ، باعث زیباتر شدن بینی و در نتیجه ایجاد حس اعتماد به نفس بیشتر می گردد.
  • تاثیرات مثبت روانی : عمل جراحی بینی تاثیرات روانی مثبتی روی افراد می گذارد. جراحی بینی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود self-esteem بیمار گردد و نقش مثبتی در ارتقا روابط بین فردی دارد.
جراحی قوز بینی آقایان دکتر محسن اسدی
قوز بینی و نازک بودن پوست بینی از ویژگی های بینی استخوانی است.

مزیت های عمل بینی

به طور کلی عمل جراحی بینی باید توسط افرادی انجام شود که یا از شکل بینی خود ناراضی هستند یا به دلیل مشکلات تنفسی، آسیب ها و نواقص مادرزادی اقدام به این کار می کنند.

در این میان از مزیت های بسیار مهم جراحی بینی نمی توان چشم پوشی کرد. یکی از مهم ترین مزیت های عمل جراحی بینی می توان به افزایش اعتماد به نفس افراد پس از جراحی بینی اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل نواقصی که در بینی خود دارند کمتر در اجتماع حاضر می شوند و این مسئله موجب گوشه گیری و عدم پیشرفت آنها در جامعه و محیط کار می شود.

معایب جراحی بینی

عوارض بيهوشي ، تشديد مشكلات تنفسي به علت ايجاد چسبندگی های داخل بینی ، عود و برگشت انحراف بینی، افتادگی نوک بینی، فرو رفتن استخوان بینی، عدم تقارن سوراخ های بینی و … می تواند باعث عدم رضایت بیمار شده و نه تنها کمکی به بهبود اعتماد به نفس نمی کند که نتیجه عکس هم خواهد داشت. بنابراین بیمار بایستی ابتدا در انتخاب پزشک دقت و آگاهی کافی داشته باشد و بداند که حتی در دستان بهترین و حاذق ترین جراحان دنیا ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. مهم این است که بیمار به پزشک خود اعتماد کافی داشته باشد که در صورت نیاز اصلاحات لازم انجام شود.

نتیجه جراحی بینی

توصیه نهایی این است که بیماران محترم در صورت نیاز واقعی به جراحی بینی پس از انتخاب صحیح جراح در صورتی اقدام به جراحی کنند که قدرت ریسک پذیری و پختگی و آمادگی ذهنی کافی برای عوارض احتمالی و یا عدم حصول نتیجه مطلوب را داشته باشند و از ثبات شخصیتی مناسب برخوردار باشند.

برخی از خدمات دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی:

جراحی بینی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

دکتر محسن اسدی

فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران. دکتر اسدی در سال 1390 با رتبه چهارم کشوری موفق به اخذ مدرک بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک -ترمیمی و زیبایی شد. وی  از سال 2016 عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا (ISAPS) است.

ارسال دیدگاه

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه