بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در شمال تهران

جراحی زیبایی یکی از زیر شاخه های جراحی پلاستیک می باشد. جراحی پلاستیک معمولا برای ترمیم، تغییر و بهبود ظاهر افراد پس از گذراندن یک دوره بیماری مانند سرطان و یا یک سانحه و تصادف انجام می شود. جراحان پلاستیک، جراحی را تقریبا در تمام بخش های بدن انجام می دهند اما ممکن است اکثر آنها بر روی یک قسمت از بدن تخصص داشته باشند. در این مطلب سعی داریم تا به بررسی ویژگی های  بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران بپردازیم.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران با شماره های
22617680- 09199110344 تماس بگیرید یا برای ارتباط با دکتر به صفحه اینستاگرام دکتر محسن اسدی مراجعه کنید .

به چه شخصی جراح پلاستیک و زیبایی گفته می شود؟

یک جراح پلاستیک و زیبایی متخصص پس از گذراندن دوره های آموزشی در دانشکده رشته پزشکی و تخصص زیبایی در سطح فوق تخصص، توانایی تشخیص کمبود و اختلالات موجود در شکل ظاهر هر فرد را پیدا کرده و بهترین روش درمانی را در بهبود ظاهری و بیرونی فرد اتخاذ می کند. پزشک جراح این کار را به وسیله جراحی و با هدف کشیدن، تصحیح مکان و تغییر موقعیت بافتی انجام می دهد.

معمولا بیماران با مشکلاتی مانند سوختگی های مادرزادی، ارثی، نواقص به وجود آمده در اثر تصادفات و ضربه در پوست و بدن، معمولا به جراحان پلاستیک و زیبایی مراجعه می کنند که جراح با توجه به شرایط بیماران روش درمانی مناسبی برای آنها در نظر می گیرند.

جستجوی یک فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی در تهران

امروزه جستجو و دسترسی به یک فوق تخصص مجرب در شهر تهران کار دشواری نمی باشد. کافیست با کمی پرس و جو و تحقیق و یا جستجو در گوگل، بررسی و دریافت اطلاعات از تجارب و سابقه کاری، جراح و متخصص پلاستیک مورد نظر خود را انتخاب کند.

چه روش هایی در جراحی پلاستیک در دسترس می باشد؟

یک جراح پلاستیک، جراحی هایی مانند جراحی گوش، بینی، لب ها، چین و چروک های صورت و گردن، شکم، پهلو، ران و باسن را انجام می دهد. همچنین یک جراح پلاستیک و زیبایی می تواند با انجام انواع جراحی های زیبایی به ظاهر یک فرد زیبایی ببخشد تا احساس زیبایی بیشتری کند.

برخی از جراحی هایی که توسط دکتر محسن اسدی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام می شود:

جراحی زیبایی سینه

یکی از جراحی هایی که امروزه در بین خانم ها مطرح می باشد جراحی زیبایی سینه است. برخی از خانم ها با مشکل کوچکی و برخی دیگر با مشکل بزرگ بودن بیش از حد سینه ها رو به رو هستند و معمولا با انتخاب یک جراح پلاستیک خوب برای جراحی زیبایی پستان اقدام می کنند.

جراحی لیفتینگ صورت

با گذر زمان پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عمل جراحی لیفتینگ پوست یکی از اعمال جراحی است که برای رفع چین و چروک ها و افتادگی هایی که در صورت و گردن، انجام می شود. طی این عمل جراح پلاستیک چربی های اضافی را برداشته، عضلات زیرین را سفت تر و پوست صورت و گردن را می کشد.

جراحی ابدمینوپلاستی یا تامی تاک

یکی از گزینه های بسیار خوب در جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی می باشد که با برداشتن چربی و پوست های اضافی موجب صاف تر شدن شکم و ایجاد زیبایی و تناسب اندام در فرد می شود.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در شمال تهران

 

ژنیکوماستی

رشد بیش از حد سینه آقایان با نام ژنیکوماستی یا بزرگی سینه آقایان شناخته شده است. به دلیل تغییرات هورمونی، وراثت و یا مصرف برخی داروها سینه های آقایان از حد معمول بزرگ تر می شود و ژنیکوماستی با برداشتن چربی های اضافه موجب کوچک تر شدن سینه آقایان می شود.

رینوپلاستی

رینوپلاستی می تواند عملکرد و ظاهر بینی را بهبود بخشد. این عکس مربوط به یک بیمار واقعی است.

رینوپلاستی

رینوپلاستی که معمولاً به عنوان “عمل بینی” شناخته می شود، یک گزینه محبوب برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. با این حال، علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده این روش، جراحی بینی به گونه ای تکامل یافته است که کاربردهای بسیار متنوع تری دارد، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب یا بیماری ضربه ای یا کمک به مشکلات تنفسی که بر خواب و توانایی ورزش تأثیر می گذارد.

هدف از رینوپلاستی اصلاح بینی به ظاهر و فرم مورد نظر بیمار با در نظر گرفتن نوع پوست و کل ساختار صورت است. جراحان پلاستیک ما علم و هنر رینوپلاستی را با هم ترکیب می کنند تا نتایج موثر و ماندگاری به بیماران ارائه دهند.

حقایق به روز در مورد جراحی بینی

به طور کلی، نامزدهای جراحی بینی در حال رشد هستند. به عنوان مثال، رشد صورت در نوجوانان و جوانان می تواند ظاهر و عملکرد بینی را در طول زمان تحت تاثیر قرار دهد. استثناء بیماران اطفال با نقص مادرزادی صورت مانند شکاف کام است. علاوه بر این، بیماران باید از سلامت کلی برخوردار باشند و نباید سیگار بکشند زیرا سیگار کشیدن می تواند منجر به ضربه زدن به بینی و افزایش خطر آسیب بافتی شود.

جراحی بینی برای نوجوانانی که هدف این عمل را درک کرده و رضایت کامل والدین را نیز دارند امکان پذیر است. در حالت ایده آل، دختران باید حداقل دارای 15 یا 16 سال قبل از انجام عمل باشند. پسران باید حداقل 17 یا 18 سال داشته باشند. اگر عمل با سپتوپلاستی (صاف کردن سپتوم) همراه شود، این روش می تواند نه تنها اعتماد به نفس بیمار را بهبود بخشد، بلکه باعث بهبود تنفس نیز می شود.

قبل از جراحی بینی، جراح باید اطمینان حاصل کند که بیمار به طور کامل این عمل و خطرات و مزایای آن را درک کرده است. در حالی که جراحی بینی یک روش بی خطر است، مهم است که جراحی توسط متخصص انجام شود.

ما دریافته‌ایم که توانایی تجسم نتایج پیش‌بینی‌شده به بیماران کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری در مورد جراحی داشته باشند. ما همچنین گزینه ای برای ارائه مدل های چاپ سه بعدی داریم که می توانند نتایج قبل و بعد را نشان دهند.

تغییر شکل بینی و صورت با جراحی بینی

دکتر محسن اسدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی است. عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا (ISAPS) از سال ۲۰۱۶ است و تجربه عمل های بسیار زیاد و موفقی در رینوپلاستی دارد.

درباره نحوه استفاده ما از تصویربرداری و پرینت سه بعدی برای شبیه سازی ظاهری طبیعی بینی که بیماران می خواهند و چگونه جراحی بینی به تحقق این شبیه سازی کمک می کند، بحث می کند.

اگر اهداف رینوپلاستی شامل تسهیل تنفس بهتر و همچنین بهبود ظاهر باشد، این روش همچنین ممکن است شامل برداشتن قوز بینی، تغییر شکل نوک بینی، تغییر شکل یا تغییر اندازه سوراخ‌های بینی، یا افزایش یا کاهش اندازه و برآمدگی کلی بینی باشد.

جراحی بینی معمولاً 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد و یک عمل سرپایی است. در “رینوپلاستی بسته”، برش هایی در سوراخ های بینی ایجاد می شود. تکنیکی که توانایی محدودی برای ایجاد تغییرات دارد. در “رینوپلاستی باز” یک برش در بافت بین سوراخ‌های بینی و همچنین داخل سوراخ‌های بینی ایجاد می‌شود. این برش ها به خوبی بهبود می یابند و به سختی قابل مشاهده هستند.

اگر غضروف اضافی برای بزرگ کردن بینی نیاز باشد، اغلب از تیغه بینی بیمار گرفته می شود. در رینوپلاستی ثانویه یا اصلاحی که برای اصلاح بدشکلی های ناشی از یک عمل قبلی انجام می شود. این غضروف ممکن است از گوش یا دنده گرفته شود، اگرچه گاهی اوقات ممکن است از غضروف جسد تایید شده نیز استفاده شود. به دلیل نیاز به غضروف و پتانسیل ایجاد اسکار، جراحی زیبایی بینی مجدد، روشی دشوارتر برای انجام است، بنابراین مهم است که توسط یک جراح پلاستیک ماهر انجام شود.

رینوپلاستی مایع یا رینوپلاستی غیر جراحی، مجموعه ای از اقدامات مطب است که در حالی که بیمار بیدار است انجام می شود. فیلرهای تزریقی هیالورونیک اسید برای تغییر شکل و اندازه بینی بدون جراحی تهاجمی استفاده می شود.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیستی از اسامی اعضای انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

دکتر محسن اسدی

فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران. دکتر اسدی در سال 1390 با رتبه چهارم کشوری موفق به اخذ مدرک بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک -ترمیمی و زیبایی شد. وی  از سال 2016 عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا (ISAPS) است.

دیدگاه ها

  1. مهدیس - ژانویه 25, 2020 در 10:31 ق.ظ

    سلام دکتر من تازگیا صورتمو بوتاکس کردم زیاد تاثیر نداشت می خوام لیفتینگ کنم الان. چند وقت بعد بوتاکس میتونم لیفت کنم؟

    پاسخ
    • drmohsenasadi - ژانویه 26, 2020 در 12:55 ب.ظ

      سلام. بعد از بوتاكس منعي براي ليفت وجود ندارد

      پاسخ
  2. ندا تبری - فوریه 10, 2020 در 8:57 ق.ظ

    دکتر جراحی لیفت سینه هزینه اش چقده و دوره نقاهتش چند روزه؟

    پاسخ
    • drmohsenasadi - فوریه 19, 2020 در 11:12 ق.ظ

      سلام
      دوره نقاهت بین ۵ تا ۷ روز است
      قیمت بستگی به اندازه و سایز سینه ها و شرایط جسمی فرد و تکنیک جراحی و… متغیر است
      لطفا برای مشاوره حضوری تشریف بیارید یا در صورت تمایل عکس از سینه ها تمام رخ و نیمرخ و مشخصات سن و وزن و قد را به شماره موبایل مطب واتساپ نمایید

      پاسخ
  3. امیرحسین - ژانویه 14, 2021 در 10:44 ب.ظ

    سلام ببخشید هزینه ی جراحی بینی گوشتی چقدره ممنون

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - ژانویه 18, 2021 در 12:19 ب.ظ

      سلام نیاز به معاینه است و یا عکس به واتساپ مطب بفرستید

      پاسخ
      • بهاءالدین - سپتامبر 14, 2021 در 5:25 ب.ظ

        سلام دکتر من یک قسمت ازصورتم پیوند شده جاش خیلی مشخصه آیا ترمیم میشه یا نه

        پاسخ
        • دکتر محسن اسدی - سپتامبر 20, 2021 در 12:32 ب.ظ

          سلام بايد عكس در واتساپ ارسال كنيد

          پاسخ
  4. الهام - فوریه 19, 2021 در 9:18 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    جراحی پاک کردن تتو هم انجام می دهید ؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - فوریه 22, 2021 در 7:28 ق.ظ

      سلام. خیر

      پاسخ
    • علی امینی - مارس 18, 2021 در 7:58 ق.ظ

      با سلام، دختر من ۱۸ سالشه در تصادف خودرو به علت بازشدن ایربگ دچار شکستگی بینی و جراحت صورت در امتداد خط لبخند شده که ۱۳ تا بخیه خورده میخواستم بدونم براي برطرف شدن محل جراحت لیزر بايد کرد یا جراحی پلاستیک. متشکرم راهنمایی نمایید.

      پاسخ
      • دکتر محسن اسدی - مارس 30, 2021 در 6:49 ق.ظ

        سلام بدون معاینه یا عکس نمیتوانم نظری بدهم. عکس به شماره واتساپ مطب (09199110344) بفرستید.

        پاسخ
    • Mit. mit - اکتبر 15, 2021 در 5:59 ب.ظ

      سلام دكتر خسته نباشيد ،
      آيا شما عمل گرفت لب انجام ميدي ؟

      پاسخ
  5. TAhmin - مارس 9, 2021 در 9:51 ب.ظ

    ببخشید
    من از وقتی ب دنیا اومدم ب طور ارثی دوتا خط رو هردو گونم دارم .میخاسم بدونم چطور میشه این خط و بردارم؟؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - مارس 14, 2021 در 5:20 ق.ظ

      لطفا عکس به شماره واتس اپ مطب (09199110344) ارسال کنید.

      پاسخ
  6. نازی - مارس 10, 2021 در 8:52 ب.ظ

    با سلام
    من میخوام برای جای جوش روی گونه جراحی پلاستیک کنم. هزینش به چه شکله؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - مارس 14, 2021 در 5:23 ق.ظ

      جای جوش با جراحی از بین نمیرود. لیزر کنید. به متخصص پوست مراجعه کنید.

      پاسخ
  7. محمد رضا - مارس 22, 2021 در 7:23 ق.ظ

    سلام وقت بخیر من میخوام لیفت کامل صورت انجام بدم میخواستم ببینم هزینه اش چقدره؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - مارس 30, 2021 در 6:49 ق.ظ

      برای تعیین هزینه یا مراجعه حضوری یا عکس به شماره واتساپ مطب (09199110344) بفرستید.

      پاسخ
  8. ارتمیس - مارس 23, 2021 در 12:23 ب.ظ

    سلام اقای دکتروقتتون بخیر من 9ماه قبل گونم شکست وکج جوش خورده الان قرینه بودن صورتم بهم خورده به من گفتند ریبسک داره وباید جراحی زیبایی ترمیمی انجام بدم
    من باید چیکار کنم البته دوستن ندارم از پروتز استفاده کنم میتونم بیام شما

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - مارس 30, 2021 در 6:48 ق.ظ

      سلام ترمیم شکستگی گونه را من انجام نمیدهم و به بیمارستان ۱۵ خرداد تهران مراجعه کنید.

      پاسخ
  9. مرجان - آوریل 5, 2021 در 7:54 ق.ظ

    سلام یک سال عمل جراحی تخمدان انجام دادم ولی پوستم خیلی بد جوش خورده و رد اسکار زیادی باقی گذاشته (اسکار برآمده و رنگش بین قهوه ای کم رنگ و صورتی هست ) برای ترمیم میتونم به شما مراجعه کنم؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - آوریل 8, 2021 در 6:09 ق.ظ

      سلام ممکن است تا حدودی قابل اصلاح باشد لطفا مراجعه حضوری و یا عکس در واتساپ مطب (09199110344) بفرستید

      پاسخ
  10. سارا - آوریل 16, 2021 در 8:20 ب.ظ

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ
  11. حسین - آوریل 21, 2021 در 1:08 ق.ظ

    سلام جناب دکتر
    برای رفع کج بودن بینی‌ و بخصوص لب‌هنگام صحبت کردن میخواستم اقدام کنم ( در حالت طبیعی آنچنان مشخص نیست اما هنگام صحبت کردن کاملا میشه)

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - آوریل 25, 2021 در 9:41 ق.ظ

      سلام. یا میتونین حضوری تشریف بیارید و یا عکس در واتساپ مطب (09199110344) بفرستید

      پاسخ
  12. سعیده فرهاد - می 24, 2021 در 7:44 ق.ظ

    آقای دکتر سلام و عرض ادب آقای دکتر من چشمم تو بچگی مشکل داشت یکی اشو عمل جراحی کردن الان من ۳۰سالمه خیلی سال گذشته ولی اون چشمم از اون یکی کوچیکتره یعنی پلکش افتاده برای این کار میتونم مزاحمتون بشم یا اصلا باید با یه تخصص دیگه مطرح کنم ؟! ممنون میشم جواب منو بدید

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - ژوئن 14, 2021 در 10:59 ق.ظ

      سلام به جراح اکولوپلاستیک چشم مراجعه کنید

      پاسخ
  13. بی نام - ژوئن 2, 2021 در 4:16 ب.ظ

    دختری دارم ۹ساله که از وقتی به دنیا اومد انگشتای دست چپش از مال راستش کوچیکتر بودن حالا میخواستم راهنماییم کنید ببینم با جراحی پلاستیک میشه کاری کرد تا زیباییش کامل بشه ؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - ژوئن 14, 2021 در 10:58 ق.ظ

      جراحي دست انجام نميدهم

      پاسخ
  14. جانی - ژوئن 10, 2021 در 7:51 ق.ظ

    سلام آقای دکتر میخواستم بدونم شما عمل هایپوتلورسم هم انجام میدید ممنون

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - ژوئن 14, 2021 در 10:57 ق.ظ

      سلام خير

      پاسخ
      • حمید - ژوئن 27, 2021 در 4:20 ب.ظ

        سلام دکتر . من پس از چندسال تلاش و ورزش وزن زیادی کم کردم ولی افتادگی پوست شکم و سینه دارم
        میخواستم بهم راهنمایی کنین

        پاسخ
        • دکتر محسن اسدی - جولای 6, 2021 در 6:54 ق.ظ

          سلام وقت بخیر. باید معاینه بشید در صورت نیاز انجام میشه

          پاسخ
  15. ابتسام سیاحی - ژوئن 29, 2021 در 6:57 ق.ظ

    سلام خواهرم دستش با چرخ گوشت قطع شده بعد از عمل وبخیها جاشون باز شده الان اهواز گفت باید گرفت انجام بشه آیا به جز گرفت کاری دیگیر میشه براشون انجام داد مثلا با استفاده از پماد

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - جولای 6, 2021 در 8:06 ق.ظ

      سلام جراحی دست و گرفت انجام نمیدهم

      پاسخ
  16. گلبهارملکی - جولای 3, 2021 در 11:49 ق.ظ

    سلام آقای دکتر.من خط اخم شدید دارم همچنین خط پیشانی دارم. صورتم شل و افتاده ست لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - جولای 6, 2021 در 8:06 ق.ظ

      سلام لطفا عکس در واتساپ مطب بفرستید

      پاسخ
  17. گلبهارملکی - جولای 3, 2021 در 11:51 ق.ظ

    عذرمیخوام زیبایی زنانه هم انجام می دهید؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - جولای 6, 2021 در 6:55 ق.ظ

      سلام بله انجام میدن دکتر. با مطب تماس بگیرید

      پاسخ
  18. محمد - جولای 27, 2021 در 4:20 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من یک خال مادر زادی جلوی گوش سمت چپ به طرف صورت دارم که از لحاظ زیبایی در دید است میخواستم بپرسم میشه این خال رو حذف کرد یا یک کاری کنیم که مخفی باشه . با تشکر.

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - آگوست 16, 2021 در 11:49 ق.ظ

      سلام
      باید عکس به واتس اپ مطب بفرستید.

      پاسخ
  19. زهرا - نوامبر 26, 2021 در 3:57 ب.ظ

    سلام وقت بخیر من تصادف کردم صورتم جای بخیه و خط مانده است میخوام جراحی پلک و بینی و صورت انجام بدم شما انجام می‌دهید ؟
    اگر انجام می‌دهید هزینه اش چقدر می‌شود؟
    لطفا جواب بدهید

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - نوامبر 29, 2021 در 12:13 ب.ظ

      سلام جراحی پلک و بینی و صورت انجام میدهم ولی جای بخیه های قبلی از بین نمیرود

      پاسخ
  20. بهناز - می 19, 2022 در 9:02 ب.ظ

    سلام وقتتون بخير
    آقاي دكتر من ١٣ سال پيش تصادف كردم و روي شكمم جاي بخيه خيلي بد و دو قسمت از بدنم جاي سوختگي با جراحي پلاستيك رفع ميشه ؟ و اينكه شما انجام مي دهيد ؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - می 21, 2022 در 11:23 ق.ظ

      سلام باید عكس به واتساپ مطب بفرستید

      پاسخ
  21. نسرین مصدق - ژوئن 12, 2022 در 6:08 ق.ظ

    سلام من جای تتو های بالای ابرو را چندین مرتبه لیزر کردم اما جای لیزر تیره شده ایا میشه جراحی پلاستیک کرد ؟ بالای ابرو ؟

    پاسخ
    • دکتر محسن اسدی - ژوئن 19, 2022 در 6:43 ق.ظ

      سلام با جراحی از بین نمیرود و خط بخیه باقی میماند

      پاسخ
  22. حسین - آگوست 14, 2022 در 4:26 ب.ظ

    سلام
    دکتر من 60 سال دارم وبه دلیل ورزش وکم کردن وزن از 79 به 65 کیلو لپها وزیر گلو پوست افتادگی پیداکرده است
    هزینه جراحی پوست اضافه چقدر حدودا میشود
    ممنونم
    مسعودی

    پاسخ
  23. اکبر - فوریه 10, 2023 در 7:18 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    سوراخ گوشهای دخترم یکسان نیست و میخواستم کاملا بسته و مجددا سوراخ بشه البته اگر آثاری از اون پمونه بهتره
    لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ
  24. اکبر - فوریه 10, 2023 در 7:21 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    سوراخ گوشهای دخترم یکسان نیست و میخواستم کاملا بسته و مجددا سوراخ بشه البته اگر آثاری از اون نمونه بهتره
    لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ
  25. کبری - فوریه 10, 2023 در 7:22 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    سوراخ گوشهای دخترم یکسان نیست و میخواستم کاملا بسته و مجددا سوراخ بشه البته اگر آثاری از اون نمونه بهتره
    لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ

ارسال دیدگاه

مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه